نشیمنی دنج پشت پنجره که دل شما را می‌برد!
نوشته شده توسط : مجله دلتا
نشیمن‌ پشت پنجره می‌تواند برای نشستن باشد یا افزودن یک فضای شیک به دکوراسیون داخلی منزل.
نشیمن پشت پنجره

نشیمن مدرن پشت پنجره

داشتن یک گوشه دنج در خانه که بتوان ساعاتی از روز را در آن به مطالعه، نوشتن اتفاقات روزانه یا نوشیدن چای پرداخت، کمک زیادی به روحیه می‌کند، مخصوصا اگر در خانه پنجره‌هایی دارید که از دریچه آن می‌توانید به منظره زیبای روبرو نگاه کنید. پنجره بهترین مکان برای ایجاد چنین گوشه‌های دنج و راحتی است. نشیمن پشت پنجره پناهگاه خستگی‌های شما است و اجازه می‌دهند ساعتی را به روش خود زندگی کنید و از آن لذت ببرید. در این نوشتار از مجله دلتا ایده‌هایی را برای چنین گوشه‌هایی خواهیم گفت. پس با ما همراه باشید.

کاربرد نشیمن پشت پنجره

این گوشه‌های دنج می‌تواند فضایی جذاب برای ترغیب کودکان به کتاب خواندن باشد. چرا که شفافیت پنجره نور کافی را برای خواندن در اختیار آن‌ها می‌گذارد و هم این که کودک می‌تواند با نگاه کردن به مناظر زیبای اطراف خستگی را از چشمان خود دور کند. کتابخانه‌ معمولا جزو فضاهایی‌ است که دارای پنجره‌های سرتاسری‌ است. از این رو پتانسیل بالایی برای ایجاد نشیمن‌های زیبای پشت پنجره دارند.

پشت پنجره

پشت پنجره، می‌تواند به‌سان نشیمن‌ خصوصی برای پذیرایی از یک دوست صمیمی هم عمل کند. این نشیمن‌های زیبا را با رنگ‌های انرژی بخش نظیر قرمز یا نارنجی تزیین کنید و از زیبایی و تاثیرگذاری آن لذت ببرید.

نشیمن‌ پشت پنجره در طراحی دکوراسیون اتاق کار هم می‌تواند کاربرد داشته باشد. هر گاه نشستن طولانی مدت روی صندلی چوبی مخصوص میزکار شما را خسته کرد می‌توانید به این نشیمن‌ها که در کنار آن طراحی کرده‌اید پناه ببرید. کوسن‌های زیبا بگذارید، پاها را دراز کنید و از ادامه کار خود لذت ببرید.

گوشه دنج

راهروهای ارتباطی هم فضایی مناسب برای داشتن گوشه‌ای دنج است. اگر در راهروهای خانه پنجره دارید که رو به منظره‌ای زیبا باز می‌شود حتما از این ایده برای طراحی دکوراسیون داخلی آن استفاده کنید با این کار شما راهرویی متفاوت و منحصر به فرد خواهید داشت.

شما حتی در اتاق‌خواب هم می‌توانید گوشه‌ای دنج و مخصوص به خود داشته باشید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که حتما برای انتخاب رنگ عناصر تزیینی این گوشه‌های دنج به رنگ‌های غالب و سبک طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب توجه کنید.

پنجره

اگر فکر می‌کنید گوشه‌های دنج پشت پنجره یکنواخت و کسل‌کننده است، با اضافه کردن چند کوسن زیبا به آن این حس را از بین ببرید. یادتان باشد که کوسن های کوچک، تغییرات بزرگی در دکوراسیون‌داخلی خانه ایجاد می‌کند. در انتخاب رنگ کوسن دقت کنید تا از رنگ‌های مکمل و هماهنگ با طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود استفاده کنید.

نشیمن

برای داشتن نشیمن‌های پشت پنجره‌ای و گوشه‌های دنج با هیچ محدودیتی روبرو نیستید، اگر در فضایی احساس آرامش می‌کنید می‌توانید این نشیمن‌ها را در آن به وجود بیاورید.

پیشنهاد مطالعه : برای مطالعه بیشتر نوشتار “فضاهای پرت خانه را رها نکنید!” را بخوانید.





:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: